استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

بارسلونا در دور رفت رقابت‌هاي سوپر جام اسپانيا با گل نيمار به يک تساوي خارج از خانه مقابل اتلتيکو مادريد دست يافت.


دور رفت رقابت‌هاي سوپرجام اسپانيا شب گذشته ميان بارسلونا و اتلتيکو مادريد در ورزشگاه ويسنته کالدرون با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

گل دقيقه 66 نيمار با ضربه سر که اولين گل وي پس از پيوستن به کاتالان‌ها است، گل اول بازي توسط داويد ويا براي تيم ميزبان را خنثي کرد.

ويا نيز در اين بازي اولين گل خود را براي باشگاه جديد و در مقابل باشگاه سابقش به ثمر رساند. دور برگشت اين مسابقه چهارشنبه آينده در ورزشگاه نيوکمپ برگزار خواهد شد.

حضور ليونل مسي در بازي برگشت به شرايط بدني وي بستگي خواهد داشت. ستاره آرژانتيني در نيمه بازي به دليل مصدوميت همسترينگ تعويض شد.

داويد ويا در اين مسابقه موفق شد در اولين شانس واقعي بازي با يک ضربه تمام کننده زيبا در دقيقه 12 اتلتيکو مادريد را پيش بياندازد. يک ضدحمله به پاسکاري هوشمندانه داويد ويا به آردا توران و بازگشت توپ به خودش و در نهايت به اولين گل بازي منجر شد.

بارسا مثل هميشه مالکيت توپ را در اختيار داشت اما براي خلق موقعيت گل و پشت سر گذاشتن دفاع بسيار خوب اتلتيکو تقلاي زيادي کرد. تعويض مسي در نيمه و آمدن فابرگاس به جاي او کار را براي بارسلونا سخت‌تر کرد.

نيمار که در دقيقه 59 به زمين مسابقه آمد توانست روي پاس دني آلوس با يک ضربه سر توپ را درون دروازه اتلتيکو مادريد قرار دهد و بازي را در دقيقه 66 به تساوي بکشاند.

خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا، ديدار مقابل تيم گالاتاسراي ترکيه در مرحله يک چهارم نهايي ليگ فوتبال اروپا را سخت توصيف کرد.


 پايگاه خبري تودي زمان ترکيه روز پنجشنبه به نقل از مورينيو که براي مشاهده ديدار تيم هاي گالاتاسراي و قيصري اسپور در چارچوب ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ترکيه به اين کشور سفر کرده بود، نوشت: تمام تيم هاي صعود کننده به مرحله يک چهارم نهايي ليگ فوتبال اروپا، تيم هاي قدرتمندي هستند و گالاتاسراي نيز از اين امر مستثني نيست.

به گزارش ايرنا، وي گفت: تيم گالاتاسراي با داشتن هواداران بسيار هم اکنون در صدر ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ترکيه قرار دارد و اين تيم توانسته است از مرحله گروهي و دور حذفي با پيروزي با تيم شالکه آلمان به مرحله يک چهارم نهايي ليگ فوتبال اروپا گام بگذارد.

وي با اشاره به بازيکناني که تيم گالاتاسراي به خدمت گرفته است، افزود: تيم گالاتاسراي هم اکنون ديديه دروگبا و وسلي اشنايدر که سابقه حضور در تيم هاي برتر فوتبال جهان را دارند به خدمت گرفته است، افزون بر آن اين تيم امانوئل ابوئه بازيکن پيشين آرسنال و فيليپه ملو از تيم يوونتوس را در اختيار دارد ضمن آنکه مربي به نام فاتح تريم هدايت تيم گالاتاسراي را برعهده دارد.

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد در ادامه اظهارداشت: با توجه به شرايطي که تيمي گالاتاسراي دارد به نظر ديدار تيم هاي رئال مادريد و گالاتاسراي بسيار سخت خواهد بود.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان